paź 01 2004 Kocię
Komentarze: 0

Zaczął sie pażdziernik... kolejny pusty miesiąc??? praca dom spratanie spanie praca dom sprzatanie spanie... puste i bez sensu...

miłam kota... takie maleństwo... był ode mnie zalezny a ja... chyba przez chwile miałam po co zyc.. dla kogo.. hmmm ale to chyba nienormalne życ dla kota... a jednak... karmienie, lakartwo... troszke zabawy...

spał wtulony w moje ciało... i jego serduszko tylko wtedy biło spokojnie... ale był jak wczesniak bez inkubatora... nie wytrzymał.... umarł mi na rekach.. cierpiał a ja juz nic nie mogłam zrobic...

Cały czas sie zastanawiam w czym komus tam na górze przeszkadzało takie małe kocię... czemu dano mu tylko 4 tygodnie życia???  I czemu te cztery tygodnie wypełniło tyle zła odrzucenia i cierpienia... ale moze wlasciwie tak jest lepiej... w końcu koty maja 9 życ... w tym wycierpia sie za wszystkie pozostałe i teraz bedzie juz szczesliwy???

A ile zyc maja ludzie??? i moze to ze teraz sie cierpi da szczęście kiedyś w innym życiu???

lydia_van_bradevoort : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj nowy komentarz